Recommend, recommend!

Hej hallå!
 
Jag ser att det fortfarande trillar inte lite besökare här då och då. Kul! Jag har ju återigen blivit så himla dålig på att uppdatera här. Men det brukar ju bli så när jag har en period av bättre och stabilare mående. Men jag tänker att det kanske skulle vara roligare att titta tillbaka i min blogg om jag uppdaterade om roliga saker och inte bara dåliga? Men vad vet jag, haha..
 
Jag har inte börjat hos någon ny samtalskontakt sen jag skrev senast men jag känner att det börjar bli dags igen så imorse skickade jag in en egen vårdbegäran och blev faktiskt uppsatt på en väntelista nästan på en gång. Hurra!
 
Just nu sitter jag hemma hos Tim på hans iMac, jag har börjat pilla lite med videos igen. Tycker det är sjukt kul att redigera både filmer och bilder så jag skulle kunna sitta här i flera timmar i sträck! Det är ju bara det att jag är alldeles för feg för att göra en massa vloggar osv, vem skulle vilja kolla på mig liksom!? Har en vlogg som ligger upp på mitt Youtube-konto som har ett par visningar så tydligen är det ju några som velat titta i alla fall. Jag är ju så fruktansvärt rädd för att misslyckas så under hela mitt liv så har jag ju gått efter mottot att helt enkelt skita i att ens försöka, för jag kommer ju ändå misslyckas och skevt är inte det? 
 
Vad mer sen sist då? Jo, just ja. Jag har ju slutat bevaka juniorhockey. I typ två säsonger har jag känt att det mest varit en pina ärligt talat och jag är så glad att jag äntligen kommit till den punkten i mitt liv då jag lyssnar på mig själv och inte känner att jag MÅSTE lägga ner min tid och energi på saker som får mig att må dåligt. Jag kommer alltid att älska ishockey och att gå på matcher, och jag är ju väldigt intresserad av kommunikation via sociala medier men det skulle fungera bättre för mig under andra omständigheter. Jag känner att jag inte orkade dras ner längre så då var det bättre för mitt eget välmående att avsluta det där. Och, sedan jag tog beslutet känner jag mig tusen kilo lättare! Recommend, recommend. 
 
Nu ska jag fortsätta att kika på hockey-VM och surfa runt på denna underbara skapelse till dator innan jag skriver ett alldeles för långt inlägg!
 
 
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0