Gröna Lund, bio och panikångest

Det har varit både en bra och en lite mindre bra helg. I fredags var jag helt ensam. Åkte ner på stan för att få komma ut lite. Spendera kvällen med att titta på serier och Idol. 
I lördags åkte vi ett gäng till Gröna Lund på deras Halloween-evenemang. Jag älskade verkligen varje del av dekorationerna och spökhusen. Vissa var läskigare än andra! Det var dock mycket folk och långa köer vilket gjorde att jag inte riktigt kunde njuta. Det spelar ingen roll vad jag gör så blir jag alldeles för distraherad och tömd på energi om det är för mycket människor och rörelser runt omkring mig. Jag blir som en svamp och suger åt mig av alla energier, bra och dåliga. Men jag hoppas verkligen att de kommer ha samma sak nästa år! 
Igår var jag hemma större delen av dagen innan jag drog iväg på bio. Vi såg "Vilken jävla cirkus" och den berörde mig verkligen med ämnen som trasig kärlek och döden. Den var väldigt rolig också! 

Idag började jag på ett nytt ställe där jag ska gå en gång per vecka. Och återigen kom problemen och stressen upp med för mycket folk på för liten plats plus saker som krånglar. Efter 30 min satt jag där med min panikångest och fick sitta själv i ett eget rum men jag fick inget gjort så jag åkte hem efter 1,5 timme. Jag är så trött på mig själv som alltid blir såhär. Varför kan jag inte bara vara normal? Jag har verkligen svårt att acceptera det här. Jag blir bitter, arg och ledsen. Det far runt mycket i huvudet nu men jag orkar inte ens skriva hälften. 

(null)

(null)

Frida G Svensson
2017-11-01 @ 09:30:11
URL: http://www.fridagsvensson.se

Jag hittade din blogg via Heja livet-tråden och ville bara säga hej. Jag tycker din blogg är både modig och väldigt viktig. Du är verkligen inte ensam om detta problem och jag tror många kan vara hjälpta av din öppenhet! <3

Svar: Hej och tack så jättemycket för din fina kommentar! Det glädjer mig väldigt mycket att höra! <3
elingranebrandts.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0