Fredagen den 13e

Jag har en sån konstig känsla i kroppen. Det känns som att jag kommer bli ledsen och få panik, men det händer liksom ingenting. Jag ligger här i soffan och känner mig rätt lugn faktiskt. Dock är det ju annorlunda på kvällarna. Ensamheten smyger sig verkligen på tillsammans med mörkret och det är lika jobbigt att gå och lägga sig varje gång. Jag hade lika intensiva drömmar inatt som jag haft de senaste nätterna. Jag kan bli så förvirrad när jag vaknar eftersom jag ofta drömmer att vi är tillsammans och har kontakt. 
 
Just nu är det inte så jobbigt alls med någonting, men det kanske beror på att jag har planer i helgen. Både ikväll och imorgon. Jag kommer vara sysselsatt och inte hinna tänka på all skit jag varit med om den senaste månaden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0