170311

Idag har jag gråtit typ 5 gånger. Jag överdriver inte ens. Jag känner mig som en hormonstinn tonåring. Är det såhär det är att ha kontakt med sina känslor? Jag gråter för att jag blir arg, ledsen, glad, frustrerad, berörd. You name it. Jag brukar vara glad och framåt efter att min pms har släppt men denna månaden verkar vara ett undantag. Idag har jag bara velat gråta hela tiden och har varit på dåligt humör hela dagen trots att jag har varit iväg på hockey och U16 har tagit sig vidare till kvartsfinal. Älskade grabbar. Jag är så stolt över dem. Imorgon hoppas jag på en bättre dag. 


Samtidigt som jag är väldigt less på att bara sitta hemma varje helg så orkar jag inte längre höra av mig till någon och fråga om vi ska hitta på något. Det har blivit som en ond cirkel. Ingen hör av sig till mig och jag orkar inte höra av mig till någon heller. Jag vill göra saker men vet att jag inte orkar. Men gör jag saker jag mår bra av får jag energi till att göra fler andra saker. De senaste helgerna har jag suttit hemma om det inte varit hockey och jag har somnat vid 22-23 vissa kvällar. Det är inte likt mig, men just nu känner jag bara att jag inte får plats någonstans. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0